Cum funcţionează garanţia

Puteţi înregistra lămpile dumneavoastră Xenon LongerLife în termen de 30 de zile de la data cumpărării. Garanţia este valabilă timp de maximum 7 ani sau 150.000 km, oricare dintre acestea are loc mai întâi. Garanţie valabilă doar pentru utilizare în scopuri necomerciale. Philips nu îşi asumă costurile pentru montarea sau expedierea becurilor defecte, chiar dacă defecţiunea se produce în perioada de garanţie. Păstraţi certificatul de garanţie şi dovada de achiziţie pe întreaga durată a garanţiei.

Informaţii serviciu clienţi pentru asistenţă: contactaţi echipa Philips de asistenţă pentru consumatori la numărul 00800-7445 4775.

Cum revendicaţi garanţia

Reveniţi la distribuitorul dumneavoastră sau contactaţi echipa Philips de asistenţă pentru consumatori la numărul 00800-7445 4775. Veţi primi o lampă nouă, echivalentă din punct de vedere tehnic cu o lampă Xenon LongerLife.

Dacă doriţi să returnaţi un produs prin intermediul liniei de asistenţă telefonică pentru consumatori, trimiteţi becul defect într-un ambalaj de protecţie, pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Nu uitaţi să includeţi dovada cumpărării şi să plătiţi taxele poştale corespunzătoare pentru adresa de contact din ţara dumneavoastră.

Termeni şi condiţii de acordare a garanţiei

Ce nu include garanţia?

Garanţia nu acoperă daunele indirecte şi nu se aplică dacă:

Aveţi nevoie de servicii de întreţinere?

Pentru a evita neplăcerile inutile, vă sfătuim să citiţi cu atenţie manualul de utilizare şi/sau să consultaţi secţiunea de asistenţă a acestui site web înainte de a contacta Philips sau distribuitorul dumneavoastră. Pentru a beneficia de întreţinere şi reparaţii în perioada de garanţie, contactaţi centrul de contact pentru consumatori Philips, prin chat, telefon sau e-mail. Detaliile de contact Philips sunt disponibile pe acest site web. În cazul în care produsul dumneavoastră nu mai este în garanţie, puteţi contacta direct cel mai apropiat centru de service autorizat Philips.

Pentru a primi ajutor în mod eficient, atunci când contactaţi Philips vă rugăm să aveţi la îndemână: